موزه دبی Cover Up

موزه دبی Cover Up

 

ولاگ چکر در پارک ملت شهر تهران کشور ایران چه در جستجوی مکانی رمانتیک و عاشقانه باشید و چه بخواهید یک روز ماجراجویانه را تجربه کنید، به گزارش پرشین وی دریاچه عشق خاطرای فراموش نشدنی برای گردشگران می سازد. بازدید از ساحل کایت را در هنگام سفر خود به شهر زیبای دبی فراموش نکنید. در این شهر، امکانات گردشگری، تفریحی و تجاری بسیاری وجود دارد که برای بازدید از آنها، نیاز به پرداخت هزینه است. با توجه به عظمت ساختمان برج، تعجبآور نیست.که بسیاری آن را به یک شهر عمودی توصیف میکنند که صدها آپارتمان خصوصی، هتل، یک سالن بدنسازی بزرگ، استخر، رستورانهای متعدد و حتی مسجد را در خود جای داده است. همچنین، میتوانید حولهها را با نرخ ۴۲ درهم برای هر نفر اجاره کنید. همچنین، به رایگان میتوانید بخشی از آکواریوم شگفتانگیز و زیبای دبی را در این مرکز خرید تماشا کنید. گردشگران می توانند پس از خرید از این مرکز تجاری، به تماشای آکواریوم دریایی بپردازند. تماشای لحظه شیرجه یک عقاب دریایی برای شکار، یکی از لذت بخشترین تفریحات ارزان در دبی است که گردشگران علاقهمند به طبیعت میتوانند از آن لذت ببرند. «ابرا» نوعی تاکسی دریایی قدیمی است که سوارشدن بر آن، شما را به سفری آبی لذتبخش در تاریخ دبی خواهد برد. این ساحل یک گزینه بسیار عالی برای تمامی افرادی است که علاقه زیادی به تماشای بادبادک ها و منظره زیبای پرواز آن ها هستند.

این پارک آبی در نزدیکی یکی از جاذبههای ساحل لامر در دبی واقع شده است و تنها نقطه تفریحی در خاورمیانه است که در آن شما یک دستگاه امواج ۱۸۰ درجهای را پیدا میکنید. موزه دبی یکی از بزرگترین مکانهای ثبت تاریخ عرب است که فرهنگ تاریخی خاورمیانه و جهان را نیز در خود انعکاس داده است. این مکان بسیار جذاب دیدنی پر از انواع رستوران ها و تئاترهای خیابانی است. غذاهای معروف دبی حُمص ، شتر شکم پر ، شاورما ، گجیا ، ساندویچ سوخاری ، مجبوس و تبوله است . پارک مشرف که به پارک ملی مشرف نیز معروف است، با یک منطقه سبز بسیار بزرگ در گوشه غربی شهر دبی واقع شده است. در این بخش میتوانید با آینده احتمالی دبی در سال 2071 آشنا شوید. میتوانید به سمت مکانهای دیدنی محلی که به خاطر حس عاشقانهشان شهرت دارند، بروید یا برای دیدن مناظر باشکوه از کوه بالا بروید. اما شهر دبی، برای برخی از مسافران خود که توانایی پرداخت هزینه های بالا ندارند، تفریحات رایگانی را ارائه کرده است که بتوانند با استفاده از آن ها، یک سفر بسیار خاطره انگیز را تجربه کنند. اما این شهر به دلیل راحتی و آسایش مسافران بخشی از آن را درون مرکز تجاری قرار داده است تا گردشگران و مسافران بتوانند بخشی از آن را به صورت رایگان تماشا کنند.

بازی های الکترونیکی ، مکان هایی مجزا برای باربیکیو و پیک نیک ، استخر مناسب برای شنا و حمام آفتاب ، مکان ها و زمین های مخصوص برای کودکان ، جاده ای مجزا برای پیاده روی و دوچرخه سواری ، نمازخانه ، فضای سبز زیبا ، ترن سواری ، شتر سواری ، اسب سواری و تئاتر در این پارک قرار گرفته تا شما بتوانید روزی شاد و مفرج را برای خود و همراهانتان رقم بزنید . به خاطر داشته باشید با جمع آوری مناسب زباله ها، دریاچه عشق را تمیز نگه داشته و از حیات وحش و گیاهان محافظت کنید. می توانید آب های آبی درخشان خلیج فارس را نیز مشاهده کنید. این پنت هاوس دارای چشم انداز بی نظیری رو به دریای خلیج فارس، افق دبی و جزیره نخل دبی است، این پنت هاوس علاوه بر استخر اختصاصی دارای امکانات بی نظیری همچون: محوطه بار مخصوص با نوشیدنی های خاص، کتابخانه، تراس، اتاق ناهارخوری مجلل و پیشخدمت شخصی 24 ساعته و غذای این اتاق توسط آشپز مشهور سرو می شود. خیلی دلمون می خواست وقت بیشتری داشتیم و می تونستیم یه بار دیگه هم به اکسپو بیایم. این گالری انگیزه سفر به دبی برای خیلی از هنرمندان شده؛ چرا که افراد زیادی را از منطقه خاورمیانه به عرصه بینالمللی معرفی کرده است. با خود سبد غذا و یا کباب پزی همراه داشته باشید، چرا که در محل های مشخص شده حتی امکان لذت بردن از طبخ غذاهای کبابی نیز وجود دارد. اسپا تالیس اوتمن یک راه فوق العاده برای زوج هاست تا با استفاده از تکنیک های باستانی همراه با مدرن و لوکس ترین محیط از ماساژ لذت ببرند. آکواریوم لاست چمبرز در یکی از مدرن ترین شهرهای توریستی جهان یعنی دبی قرار دارد. همچنین دریاچه در نزدیکی مسیر موتورسواری قرار دارد که برای موتورسواران ایده آل است.

کدام ساحل شهر دبی برای پیک نیک مناسب است؟ این مجموعه حدود ۶۰۰۰ مغازه و غذاخوری دارد که همگی اجناس چینی در تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب را به فروش میرسانند. برای تماشای آبشار از پیاده روی نزدیکتر کافیست حدود ۲۰ درهم امارات هزینه بپردازید. هزینه ورود به این مرکز تفریحی معمولا از ۵۰ درهم امارات بیشتر نمیشود. این مرکز در منطقهی مسکونی «جمیرا» واقع شده است و فرق زیادی با معماری اصیل عربی دارد. این مکان خرید افسانهای خردهفروشی را با شکوه معماری ادغام میکند تا تجربهای بینظیر ارائه دهد. خرید های بسیار ارزان و با کیفیت را می توانید در اوت لت مال تجربه کنید. میتوانید در بیابانهای دبی هیجان زیادی را تجربه کنید و در آخر شب، از سکوت شب کویر آرامش بگیرید. این بازدید حدود ۹۰ دقیقه است و در طول آن میتوانید قسمتهای مختلف از جمله لابی آتریوم، رویال سوئیت برج العرب، راهروها و حتی سالن جدید «UMA» دیدن کنید. دریاچه ای به شکل قلب را تصور کنید که اطراف آن با صحرای وسیع و آرام احاطه شده و می توان زمانی را به دور از هیاهوی شهر در آن سپری کرد. یکی دیگر از ویژگیهای پارک آبی آکواونچر، وجود غارهای آبی کودکان است که برای بچههای کوتاهتر از 120 سانتیمتر طراحی شده و با چنین امکاناتی، دیگر نیازی نیست والدین بخواهند دائماً مراقب فرزند خود باشند.

این پارک هیجان های زیادی برای بچه های بزرگتر و همچنین گزینه های ملایم تری برای بچه های کوچکتر دارد و ماجراجویی های آن بر اساس شخصیت یکی از داستان های عامیانه عربی به نام جوها طراحی شده است. دلیل شباهت معماری های این دو کشور در این است که چند سال قبل، مردمان بخش جنوب ایران به دبی سفر کردند و بخشی به نام بستکیه را ایجاد نموند. به ازای هرشب برای دو نفر مبلغی معادل 1297 یورو هزینه دارد. قیمت غذا برای 2 نفر تقریبا 800 درهم می شود. در این مطلب سعی کردیم با استفاده از نظرات متنوع کاربران در سایت تریپ ادوایزر و سایر منابع گردشگری ایرانی و خارجی، بهترین تفریحات ارزان دبی که قیمت هر یک از آنها کمتر از ۵۰ درهم امارات است را به شما معرفی کنیم. در این مطلب سعی کردیم که تعدادی از تفریحات ارزان در دبی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن بتوانید در برنامه ریزی سفر خود بهتر تصمیم بگیرید. بازار طلا دبی محبوبترین بازار دبی است و حتی اگر شما هیچ برنامه خریدی نداشته باشید، حتما باید سری به این بازار بزنید. اگر به این شهر سفر کردید، پیشنهاد ما به شما این است که در کنار بازدید از جاذبههای گردشگری دبی حتماً به موزه های آن نیز سر بزنید. اگر دوست دارید در روز تولدتان به رایگان مهمان این پارک آبی هیجانانگیز باشید، کافی است به وبسایت هتل آتلانتیس سر بزنید و تاریخ تولدتان را ثبت کنید. حتی اگر خودتان را از شیفتگان حیات وحش نمیدانید، بازدید از منظره صورتیرنگ فلامینگوها و عکسگرفتن از آنها، یکی از لذتبخشترین تفریحاتی است که به رایگان در شهر دبی میتوانید تجربه کنید. هیچ هزینه ای برای ورود لازم نیسا و بازدید از این دریاچه رایگان است. هزینه بلیط ورودی موزه لوور دبی : برای افراد بزرگسال 60 درهم و برای افراد زیر 18 سال رایگان است.

اخیرا قایقهای پدالی نیز به این مجموعه اضافه شدهاند که کرایه آنها نیازمند پرداخت ۵۵ درهم امارات است. که شما با پرداخت هزینهای حدود ۱۵ تا ۲۰ درهم امارات میتوانید از تماشای خلاصهای از مهمترین جاذبههای بیش از ۷۸ کشور دیدن کنید. در این روستا می توانید از انواع ابزارآلات و وسایل قدیمی شهر دبی بازدید کنید. ولی در طول ساعات خنک تر شب، بازدید کننده ها به طور کامل می توانند از زیبایی و آرامش دریاچه بدون هوای گرم بهرمند شوند. برای تماشای مناظر خورشیدی در مرکز نجوم، حتما در ساعات اولیه صبح از پارک دیدن کنید. شما برای رفتن به این موزه با استفاده از مترو باید از خط قرمز استفاده کنید. مجموعه SkyDive دبی به خوبی این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید با آسودگی کامل در آسمان این شهر چتربازی کنید. کمپ کردن در نزدیکی دریاچه القدره یکی از بهترین خاطرههای کمپ کردن در دبی را برای شما فراهم خواهد کرد. در زمان حضور در اطراف دریاچه می توانید از پیاده روی و یا دوچرخه سواری در مسیرهای مشخص شده و یا از مسیر موتورسواری در نزدیک القدره استفاده کرده و به شیوه ای سالم و مفید تفریح کرده و از فضای باز نیز لذت ببرید. در این زمان هم درجه حرارت دما مناسب است هم برنامه های زیادی به مناسبت سال نو و کریسمس در جریان خواهد بود. فصل مناسب برای بازدید از پارک بالیوود چه زمانی است؟ خبر خوب اینکه هر سوالی درباره درستکردن قهوه داشته باشید میتوانید از باریستاهای آن بپرسید و بازدید از آن هم کاملا رایگان است. اگر بتوانید در برابر بیش از 1200 فروشگاه این مرکز خرید بزرگ مقاومت کنید، بازدید از یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی کاملا رایگان است. بازدید از این موزه از تفریحات کاملا ارزان قیمت دبی محسوب میشود، زیرا نیازی به خرید بلیط برای آن نخواهید داشت و تنها هزینه رفت و آمد را میپردازید.

دبی مارینا مال، به جز آن که یک مرکز خرید مناسب برای ایرانیها محسوب میشود؛ دارای جاذبههای دیدنی زیادی نیز بوده و در آن ساعتها سرگرم خواهید شد. ساحل لامر دارای منظره های بسیار زیبایی است که برای عکاسی بسیار مناسب هستند. در کنار بازدید از پارک و زیبایی های چشمگیر آن، برگزاری فستیوال ها و مراسم متنوع از دیگر مواردی است که می توانید در پارک های شهر دبی، شاهد آن باشید. در هنگام بازدید از این منطقه، متوجه خواهید شد که معماری این بخش بسیار شبیه به معماری جنوب ایران است. هتلی که معماری خاص و زیبایی آن توجه هر گردشگری را به خود جذب می کند. شما می توانید از این مکان عکس های به شدت زیبایی بگیرید که با کارت پستال فرقی ندارد. هتل پولمن پوکت پانوا پنج ستاره با امکانات تفریحی مهیج و فرح بخش! از جمله این امکانات هستند. لیزر شو شهر دبی یکی از جذاب ترین تکنولوژی های جدید است که از جمله تفریحات رایگان این شهر زیبا شناخته می شود. یکی از مهم ترین و جذاب ترین بندرگاه های این شهر، بندرگاه مارینا است. یک نقطه مهم و قابل توجه پیش از واردات و خرید عمده از دبی شناخت بازارهای عمده فروشی آرایشی، پوشاک، لوازم جانبی، قطعات خودرویی، الکترونیکی و غیره دبی است. دیره یک انتخاب عالی برای مسافران علاقمند به تجارت، گشت و گذار و خرید است. یکی از محبوبترین مقاصد مسافران ایرانی در دبی است و میتوانند آزادانه در آن تفریح کنند.

از ویژگی های عالی این مکان جذاب و دیدنی، تغییر رنگ آن در هنگام عبور قایق ها است. آتلانتیس آکواونچر، یکی از بهترین پارک های آبی خاورمیانه و اروپا است که از سرسره برج نپتون و استخرهای فیروزه ای رنگ گرفته تا ساحل ماسه ای سفید و خیره کننده در آن وجود دارد. ساحل دریاچه القدره یکی از سواحلی است که بهترین مکان برای پیک نیک شناخته می شود. دریاچه عشق در دبی برکه ای زیبا به شکل قلب در دل صحرای القدره است که به لطف نمای زیبا و منحصربه فرد تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری محبوب در دبی شده است. کدام ساحل شهر دبی برای عکاسی مناسب است؟ علاوه بر این جای پارک وسیعی دارد که مناسب کسانی است که با اتومبیل به دریاچه می آیند. کدام خیابان در شهر دبی برای خیابان گردی مناسب است؟ علاوه بر آن پارکهای بسیار دیگری همچون پارک زابیل، المزار و مشرف در دبی وجود دارند که تفریح در هر کدام از آنها لذت خود را دارد. اما امروزه از آنها به عنوان یک جاذبه گردشگری استفاده میشود که توریستها از آن استفاده میکنند. پارک آبی وایلد وادی از دیگر زیر مجموعههای برج العرب محسوب میشود که تجربه هیجانی متفوات را در اختیار شما خواهد گذاشت. با تمام این توضیحات اگر در جستجوی نام یک فرد به عنوان صاحب برج خلیفه هستید، باید بگویم که برج خلیفه جزو دارایی های اعمار محسوب می شود که در حال حاضر محمد العبار رییس هیئت مدیره این شرکت است.

با استفاده از این تفریحات آبی می توانید بر روی پدل بورد و یا کایاک روی دریاچه پاروزنی کرده و در عین حال از مناظر اطراف لذت ببرید. داخل مسجد به سبک مساجد فاطمی و اموی و با تزئینات زیبا و خوشنوسی آیات قرآن بسیار پرشکوه جلوه می کند. شهر دبی دارای بازارهای محلی بسیار زیادی است. دریاچه عشق دبی چگونه است؟ دریاچه عشق القدرا مملو از نقوش قلب و تابلوهایی است که به عنوان خوبترین نقاط سلفی شناخته میشوند، بر این اساس اگر در پی عکسهای زیبا هستید، اینجا مکان ایدهآلی برای عکاسی است. این نقاط همه جا از رستوران های لوکس گرفته تا تورهای هلیکوپتری را پوشش می دهد. اما به طور ناگهانی قیمت ارز را از ۴۲۰۰ تومان به ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تغییر داد که با این ارز هزینه حمل و نقل و باربری از دبی به ایران از ۲۰۰۰ تومان به ۸۰۰۰۰ تومان افزایش یافت. ساعت کاری پارک آبی وایلد وادی، هر ماه تغییر می کند اما به طور کلی، از ساعت 10 صبح تا 19 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است. این شهربازی همراه با تفریحات مهیج و سرگرمی های خاص خود، امکانات ویژه ای را به مشتریان خود عرضه می کند. به همراه داشتن یک پتو زیرانداز را فراموش نکنید! آوردن دوربین با خود را فراموش نکنید تا از مناظر منحصر به فرد و زیبای دریاچه مثل مجسمه های قلبی و یا درخت های عشق عکاسی کنید. شما میتوانید با سرعت زیاد بر فراز پارک اوج بگیرید و مناظر باشکوه درختان سبز بلند و گلهای رنگارنگ اجاره خودرو دبی را تماشا کنید. در طول مسیر نیز میتوانید از غذا فروشیهای سیار خرید کنید. هم در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید تماشایی در کنار بیچ نهر، خانه بسیاری از برندهای در سطح جهانی، مرکز جشنواره دبی است. شاید هم از علاقهمندان خرید و بازارگردی باشید. در این بخش از واحه شما به کمک حرکاتی که آموزش می بینید به بدن خود در جوانسازی کمک می کنید. مدت زمان بازی محدودیت خاصی ندارد و به طور کلی شما باید از 15 بخش عبور کنید. اما در برخی موارد، دبی امکاناتی را فراهم نموده است که برای بهره گیری از آن ها، نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می توانید به طور کامل از این امکانات استفاده نمایید. همین طور یک رینگ بوکس هم در سال 2017 در این مکان برپا شد که در آن آنتونی جاشوا یک تمرین مبارزه در این محل انجام داد. برای امنیت حداکثری گردشگران پیشنهاد می شود در طول روشنایی روز خود را به محل برسانید، چراکه گرچه محوطه دریاچه و اطراف آن روشن است ولی برخی قسمت های مسیر رسیدن به دریاچه تاریک است، بنابراین در طول روشنی روز خود را به دریاچه برسانید. این ساحل با 106 هکتار مساحت، شامل محوطه چمن بسیار وسیع، باربیکیو، غذا، آمفی تئاتر، استخر، محوطه بازی کودکان، اجاره دوچرخه، تالابها و محوطه سرپوشیده و یکی از زیباترین سواحل دبی است.




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : وبمستران
تاریخ : جمعه 21 مهر 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: